Meninggalkan Hari Semalam Yang Pahit...Walau Dalam Payah Yang Amat...
Mendatangi Hari ini.....Dalam Tenang Yang Rela......
Menunggu Hari Esok....Dengan Harapan.

Sunday, January 17, 2010

Aku & AL


Bukan nak kempen..tapi sekadar mengongsi....

Aku rasa ramai yang dah kenal ngan Alpha Lipid(AL) ni...aku sendiri pun dah minum susu ni hampir 3 tin...dan kesannya...mmm...beza..memang berbeza.

Pagi2 aku hanya ambik 1 scoop susu ni + ngan 100ml air sejuk , 'shake...shake...shake' dan minum. Aku tak payah fikir nak sarapan lagi lepas tu...sbb dengan hanya ambik AL ni aku leh bertahan hingga makan tengah hari jam 12.30...jadi, mmm....badan pun tak terasa berat....pergerakan lebih aktif..fikiran lebih positif.

Sape2 yang nak tau lebih lanjut tentang AL ni, boleh lah kunjungi:
www.newimageasia.com.my @ www.alphalipid.net

Apa2 pun kepada S...terima kasih kerana memperkenalkan AL.

1 comment:

  1. salam....camner nak order alpha lipid tu?

    ReplyDelete