Meninggalkan Hari Semalam Yang Pahit...Walau Dalam Payah Yang Amat...
Mendatangi Hari ini.....Dalam Tenang Yang Rela......
Menunggu Hari Esok....Dengan Harapan.

Monday, April 12, 2010

Rombongan Keluarga Ke Kelantan...

8hb April, 2010 jam 10.45 malam...kami bertolak dari uptown Shah alam (umah adik ipar). Kami ke Kelantan ikut Gerik...lebih santai.

(Bas yang kami sewa khas...)

(Famili...)

Kami singgah solat Subuh kat Masjid Bukit Bunga dan terus sarapan pagi (nasi kerabu...) sambil berihat sebentar....dan selepas tu kami meneruskan perjalanan ke Rantau Panjang.

Oleh kerana masih awal pagi dan hari tu hari Jumaat lak...hanya beberapa kedai je yang dibuka.

(Pekan Rantau Panjang....)

Rayau-rayau jap kat Pekan Rantau Panjang...walaupun dilahirkan dan dibesarkan di Pasir Mas...tapi sebenarnya banyak tempat di RP ni yang aku sendiri tak tau...diantaranya:-

(Pengkalan Tok Awang...)

(Pengkalan Tok Awang dan sungai Golok...sungai yang memisahkan Malaysia dan Thailand)

(Pekan Golok...tapi tak berani nak berperahu ke sana...Insyaallah satu hari nanti ek..)

Penat rayau-rayau...kami menaiki bas semula dan terus ke Tanah Merah..tempat penginapan kami.

(E'mage Park Inn...hotel penginapan kami)